QUE É?
A curación de contidos é a arte de buscar e seleccionar contidos de calidade e relevantes da internet, para distribuílos de maneira analítica e modificada.
Trátase de conseguir unha información de calidade, separando o gran da palla no que se coñece como fluxo de información.
O sentido detrás de todo isto reside en mellorar a capacidade de asimilación de información por parte das empresas e evitar a saturación por exceso de información.
FORMATOS
Poden ser moi variados, dependendo do obxectivo que pretendamos conseguir. Aquí temos algúns exemplos:- Montar un repositorio categorizado de acceso por perfil de usuario
- Preparar un informe sectorial para a dirección ou departamento
- Escribir un boletín de vixilancia sobre tecnoloxía ou competidores
- Realizar unha estado da arte da tecnoloxía
- Análise de publicacións científicas
FASES
BUSCAR --> FILTRAR --> ANALIZAR --> ELABORAR/ADAPTAR --> DISTRIBUIR
COMO SER EFECTIVOS?
1. Mentalidade crítica
Unha actitude crítica debe asentarse sobre un profundo coñecemento dos intereses do público obxectivo e da actualidade da temática que traballemos
2. Especialización temática e en canto ao público obxectivo
Será moi complicado que podamos formar esa mentalidade crítica se non estamos realmente especializados nun tema concreto e nun segmento de público obxectivo determinado.
3. Análise e optimización
Ésto, ademais de ser unha das fases da curación de contidos, debe integrarse dentro das rutinas de traballo diarias porque só así poderemos poñer en marcha cambios que nos axuden a mellorar.
4. Constancia
O traballo ben feito, constante, e continuado será o que che permita situarte como unha fonte de contidos interesantes e fiables dentro da túa comunidade.
5. Estilo propio
Busca ese estilo persoal que che diferencie do resto.
Configura o teu estilo persoal para situarte ante un publico obxectivo.CURACIÓN DE CONTIDOS NO ÁMBITO EDUCATIVO
Se o aplicamos a educación, trátase dun proceso no que se asimila, organiza e estrutura información que outros proporcionaron. Neste proceso, os alumnos poden estar guiados polo docente. Aquí déixovos unha ligazón na que atopar máis información acerca da cuaración de contidos aplicada ao ámbito educativo.
http://www.educaciontrespuntocero.com/noticias/herramientas-curacion-contenidos/23539.html- Pinterest: Posibilita a creación de taboleiros sobre temas específicos de forma moi intuitiva, tan só incorporando a fonte ou url de onde proceden. Ademais, permite seguir os taboleiros das persoas que máis nos interesen, ou subir os arquivos directamente .
- Scoop.it: Permite a distribución dos contidos a través de redes sociais, e permite o seguimento de usuarios e temas.
- Storify: Podese crear e almacenar crónicas, artigos e cronoloxías utilizando o contido de redes sociais: toma a información dos vídeos de YouTube, contidos en Facebook, imaxes de Pinterest etc. Permite ademais que o docente cree pequenas leccións sobre un tema, incorporando múltiples fontes e elementos multimedia.
- FedlyFeedly: Permite organizar e acceder rapidamente, desde a navegador web ou das súas aplicacións para teléfonos intelixentes, a todas as noticias e actualizacións de blogues ou webs. Ao seu favor, permite ordenar todos os contidos de maneira que aforra tempo ao usuario ao non ter que revisar as fontes de noticias. É gratuíto.
- Flipboard: cunha interface similar a unha revista, dispón de distintas fontes e ademais permítese conectarse a Facebook, Twitter, Instagram ou Linkedin. É gratuíta.
MÁIS SOBRE A CURACIÓN DE CONTIDOS
Aquí deixo algúns artigos/ligazóns moi interesantes, para iniciarse na curación de contidos- CURACIÓN DE CONTIDOS: Sobrevivir á economía do coñecemento
- O EMBUDO DA INFORMACIÓN.
- A INFOXICACIÓN
- COMPAÑÍA INTELIXENTE
Comentarios
Publicar un comentario